Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Pomoc

Jak zamawiać (krok po kroku)

Wybrany produkt przenosimy do koszyka klikając na zakładkę Do koszyka. Można tego dokonać na każdym poziomie prezentacji produktu, stronie głównej jak i stronach kategorii, podkategorii oraz na stronie produktu. Zostaniemy przeniesieni do części Zawartość Twojego koszyka, gdzie w tabeli zostanie umieszczony wybrany produkt. Aby kontynuować zakupy (wybór innych produktów) należy kliknąć na zakładkę Kontynuuj zakupy, znajdująca się na samym dole zawartości koszyka. Analogicznie wybieramy kolejne produkty umieszczając je w koszyku. Po wybraniu wszystkich produktów, mamy możliwość skorygowania ich ilości, wpisując przy każdym produkcie ilość jaką jesteśmy zainteresowani. Możemy także usunąć z koszyka produkty, z których nie zamierzamy kupić, klikając na ikonę kosza dla danego produktu. Następnie należy wybrać formę dostawy oraz metodę płatności, wybierając opcje którymi jesteśmy zainteresowani. Następnie należy kliknąć na zakładkę Przelicz koszyk, dzięki czemu zostanie zsumowany całkowity koszt zamówionych produktów oraz koszt dostawy.
Kolejnym krokiem jest kliknięcie na zakładkę Dalej, dzięki czemu zostaniemy przeniesieni do części rejestracji i/lub logowania. Nowi niezarejestrowani w systemie użytkownicy mają możliwość dokonania jednorazowego zakupu bez rejestracji lub zarejestrować się (założyć konto). Dokonując wyboru wybranej formy zakupu, należy poniżej wprowadzić swoje dane bilingowe. Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką. W przypadku firm i placówek oświatowych wymagana jest także pełna nazwa oraz numer NIP. Należy wprowadzić prawidłowe i pełne dane bilingowe, gdyż posłużą do wystawienia faktury. Jeśli dostawa ma być zrealizowana na inny adres niż wprowadzony w danych bilingowych należy zaznaczyć Zmień miejsce wysłania zamówienia i wprowadzić odpowiednie dane. Poniżej w polu Dodatkowe informacje istnieje możliwość wpisania dowolnego tekstu dotyczącego realizacji zamówienia lub indywidualnych wymagań. Użytkownicy posiadający konto w systemie, logują się wprowadzając login i hasło, nie muszą wprowadzać ponownie danych bilingowych (ewentualnie mogą je skorygować w Panelu Klienta).
Klikając na zakładkę Dalej na samym dole, system potwierdza złożenie zamówienia, nadany numer oraz całkowitą kwotę do zapłaty. Na adres e-mail podany w danych bilingowych automatycznie zostaje przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia, które należy zaakceptować klikając na podany link. Potwierdzenie zamówienia podaje listę zamówionych produktów, ich całkowitą wartość z kosztem dostawy, wybraną formę dostawy i płatności, a także informację o kolejnych czynności jaką wykona sklep z zamówieniem. Wysyłając pytanie lub dzwoniąc należy powoływać się na numer zamówienia podany w otrzymanym e-mailu potwierdzenia. Zamawiający jest informowany kolejnymi e-mailami o etapach realizacji zamówienia – proponowanym terminie dostawy, otrzymaniu płatności (w przypadku „przedpłaty”), wysłaniu zamówionych produktów.

Tradycyjna forma złożenia zamówienia

Istnieje także możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, wysyłając fax lub e-mail.
Zamówienia telefoniczne można złożyć pod dzwoniąc na nr +48 502 361 131, które należy potwierdzić wysyłając fax lub e-mail z listą zamówionych produktów, wybraną formą dostawy i płatności oraz z danymi bilingowymi niezbędnymi do wystawienia faktury i realizacji dostawy.
Zamówienia faxem prosimy przesłać na nr +48 25 675 21 33 – wymagają wypełnienia druku formularza zamówienia, który można otrzymać informując o tym podczas rozmowy telefonicznej lub wysyłając e-mail na adres sklep@zpps.com.pl.

UWAGA!

Zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów i wystawiania faktury. Po tym terminie nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia, za wyjątkiem przypadków niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem, odstąpienia od umowy (dot. osób fizycznych) i reklamacji dotyczących zniszczenia i/lub niekompletności przesyłki w chwili odbioru. Nie można także zrezygnować z zamówienia na produkty o indywidualnych cechach (wymiarach i rozwiązaniach).

Dostawa

Dostawę zamówionych produktów realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej a także we własnym zakresie. Formę dostawy Zamawiający wybiera składając zamówienie. Koszt dostawy uzależniony jest od wagi i gabarytów zamówionego(ych) produktu(ów). Składając zamówienie w podsumowaniu jego wartości określany zostaje także koszt dostawy. W przypadku większej ilości i/lub wartości zamówienia proponujemy indywidualne określanie kosztu dostawy, który możemy uzgodnić przed złożeniem zamówienia.
Przy odbiorze przesyłki prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na stan opakowania i zawartości. Jeśli nosi ślady uszkodzenia lub jest niekompletna, nie należy jej odbierać i z osoba dokonującą dostawy, należy sporządzić protokół szkody. Zdarzają się przypadki (dostawy realizowane przez firmę kurierską) uszkodzeń mniej trwałych wyrobów w trakcie transportu. Zamawiający odbierając przesyłkę potwierdza, że jest nieuszkodzona i kompletna, i nie będą uznawane roszczenia z tytułu uszkodzenia i/lub okradzenia przesyłki w trakcie transportu.
Dostawa gratis
Na obszarze „Strefy 0” (obszar Warszawy i Łochowa oraz w promieniu do 30 km) oraz przy zamówieniach powyżej 4500 PLN brutto poza granicami Strefy 0 dostawa realizowana jest na nasz koszt. Korzystając z tej formy dostawy należy się liczyć z dłuższym terminem realizacji zamówienia.

Płatności

Zamawiający ma możliwość wybrania następujących rodzajów płatności:

Przedpłata (przelew)
Płatności dokonuje się przelewem na wskazany w e-mailu potwierdzającym zamówienie rachunek sklepu. Termin wysłania zamówionych produktów uzależniony jest od dnia, w którym otrzymamy przelew.

Przelew (14 dni po dostawie)
Dotyczy wyłącznie publicznych placówek oświatowych i państwowych szkół wyższych. Płatności dokonuje się w terminie 14 dni od chwili odbioru zamówionych produktów.

Pobranie
Płatne w chwili dostawy towaru (dodatkowy koszt w wysokości 3% wartości zamówionych produktów i kosztów dostawy)

Gotówka
Płatności dokonuje się gotówką w siedzibie sklepu, w chwili odbioru zamówionych produktów.

Zwroty i wymiana

Zwroty
Jeśli Zamawiający otrzymał produkty niezgodnie z zamówieniem, ma prawo do jego zwrotu na koszt sklepu. Do zwracanego towaru należy załączyć stosowne oświadczenie oraz propozycję rozwiązanie zaistniałego problemu.
Zamawiający będący osobą fizyczną ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny zamówionych towarów w ciągu 10 dni od dostarczenia przesyłki w ramach odstąpienia od umowy. Zamówienie należy odesłać załączając do niego stosowne oświadczenie. W tym przypadku Zamawiający odsyła zamówienie na własny koszt.
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym, musi znajdować się w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną i nieuszkodzoną jego zawartością.

Wymiana
W przypadku otrzymania produktów niezgodnych z zamówieniem istnieje możliwość wymiany na właściwe na koszt sklepu.

Gwarancja i reklamacje
Na nasze produkty udzielamy gwarancji w okresie 24 miesięcy od dnia zakupu, za wyjątkiem powłok w tablicach ceramicznych, na które udzielamy 10-letniej gwarancji. Produkty, które zostaną zakwalifikowane do wymiany gwarancyjnej wysyłane są na nasz koszt.

Faktury
Dla każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Dlatego prosimy o kompletne i poprawne wprowadzanie swoich danych, które zostaną powielone na wystawionej fakturze.

Zarejestruj się
Nie wymagamy zarejestrowania się na stałe w naszym sklepie. Natomiast zachęcamy do tego, gdyż każde kolejne zamówienie podlega sumowaniu z poprzednimi. Zsumowana wartość wszystkich zamówień uprawnia do uzyskania atrakcyjnych rabatów i bonusów.

Bezpieczeństwo
Wprowadzane dane Zamawiającego wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów realizacji zamówień.