

UWAGA - W NASZYM SKLEPIE MOŻESZ DOKONAĆ ZAKUPÓW BEZ LOGOWANIA SIĘ!
Witamy na stronie sklepu internetowego Zakładu Produkcji Pomocy Szkolnych. Produkujemy tablice szkolne, gabloty i parawany oraz inne produkty umożliwiające prezentację i wizualizację. Oferujemy także bardzo funkcjonalne meble szkolne. U nas znajdziecie Państwo najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny dla wyrobów produkowanych w Polsce. Nasze produkty spełniają wymagania bezpieczeństwa i posiadają certyfikaty umożliwiające eksploatację w placówkach oświatowych. Wszystkie tablice białe i zielone posiadają półeczkę aluminiową na kredę lub pisaki.
Przy zamówieniu z wysyłką prosimy o kontakt z biurem w celu uzgodnienia ceny przesyłki.

Kolejnym krokiem jest kliknięcie na zakładkę Dalej, dzięki czemu zostaniemy przeniesieni do części rejestracji i/lub logowania. Nowi niezarejestrowani w systemie użytkownicy mają możliwość dokonania jednorazowego zakupu bez rejestracji lub zarejestrować się (założyć konto). Dokonując wyboru wybranej formy zakupu, należy poniżej wprowadzić swoje dane bilingowe. Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką. W przypadku firm i placówek oświatowych wymagana jest także pełna nazwa oraz numer NIP. Należy wprowadzić prawidłowe i pełne dane bilingowe, gdyż posłużą do wystawienia faktury. Jeśli dostawa ma być zrealizowana na inny adres niż wprowadzony w danych bilingowych należy zaznaczyć Zmień miejsce wysłania zamówienia i wprowadzić odpowiednie dane. Poniżej w polu Dodatkowe informacje istnieje możliwość wpisania dowolnego tekstu dotyczącego realizacji zamówienia lub indywidualnych wymagań. Użytkownicy posiadający konto w systemie, logują się wprowadzając login i hasło, nie muszą wprowadzać ponownie danych bilingowych (ewentualnie mogą je skorygować w Panelu Klienta).
Klikając na zakładkę Dalej na samym dole, system potwierdza złożenie zamówienia, nadany numer oraz całkowitą kwotę do zapłaty. Na adres e-mail podany w danych bilingowych automatycznie zostaje przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia, które należy zaakceptować klikając na podany link. Potwierdzenie zamówienia podaje listę zamówionych produktów, ich całkowitą wartość z kosztem dostawy, wybraną formę dostawy i płatności, a także informację o kolejnych czynności jaką wykona sklep z zamówieniem. Wysyłając pytanie lub dzwoniąc należy powoływać się na numer zamówienia podany w otrzymanym e-mailu potwierdzenia. Zamawiający jest informowany kolejnymi e-mailami o etapach realizacji zamówienia - proponowanym terminie dostawy, otrzymaniu płatności (w przypadku "przedpłaty"), wysłaniu zamówionych produktów.
Tradycyjna forma złożenia zamówienia
Istnieje także możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, wysyłając fax lub e-mail.
Zamówienia telefoniczne można złożyć pod dzwoniąc na nr +48 502 361 131, które należy potwierdzić wysyłając fax lub e-mail z listą zamówionych produktów, wybraną formą dostawy i płatności oraz z danymi bilingowymi niezbędnymi do wystawienia faktury i realizacji dostawy.
Zamówienia faxem prosimy przesłać na nr +48 25 675 21 33 - wymagają wypełnienia druku formularza zamówienia, który można otrzymać informując o tym podczas rozmowy telefonicznej lub wysyłając e-mail na adres sklep@zpps.com.pl.
UWAGA!
Zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów i wystawiania faktury. Po tym terminie nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia, za wyjątkiem przypadków niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem, odstąpienia od umowy (dot. osób fizycznych) i reklamacji dotyczących zniszczenia i/lub niekompletności przesyłki w chwili odbioru. Nie można także zrezygnować z zamówienia na produkty o indywidualnych cechach (wymiarach i rozwiązaniach).
Przy odbiorze przesyłki prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na stan opakowania i zawartości. Jeśli nosi ślady uszkodzenia lub jest niekompletna, nie należy jej odbierać i z osoba dokonującą dostawy, należy sporządzić protokół szkody. Zdarzają się przypadki (dostawy realizowane przez firmę kurierską) uszkodzeń mniej trwałych wyrobów w trakcie transportu. Zamawiający odbierając przesyłkę potwierdza, że jest nieuszkodzona i kompletna, i nie będą uznawane roszczenia z tytułu uszkodzenia i/lub okradzenia przesyłki w trakcie transportu.
Przedpłata (przelew)
Płatności dokonuje się przelewem na wskazany w e-mailu potwierdzającym zamówienie rachunek sklepu. Termin wysłania zamówionych produktów uzależniony jest od dnia, w którym otrzymamy przelew.
Przelew (14 dni po dostawie)
Dotyczy wyłącznie publicznych placówek oświatowych i państwowych szkół wyższych. Płatności dokonuje się w terminie 14 dni od chwili odbioru zamówionych produktów.
Pobranie
Płatne w chwili dostawy towaru (dodatkowy koszt w wysokości 3% wartości zamówionych produktów i kosztów dostawy)
Gotówka
Płatności dokonuje się gotówką w siedzibie sklepu, w chwili odbioru zamówionych produktów.
Zamawiający będący osobą fizyczną ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny zamówionych towarów w ciągu 10 dni od dostarczenia przesyłki w ramach odstąpienia od umowy. Zamówienie należy odesłać załączając do niego stosowne oświadczenie. W tym przypadku Zamawiający odsyła zamówienie na własny koszt.
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym, musi znajdować się w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną i nieuszkodzoną jego zawartością.
Wymiana
W przypadku otrzymania produktów niezgodnych z zamówieniem istnieje możliwość wymiany na właściwe na koszt sklepu.


Napisz:
sklep@zpps.com.pl
lub
zpps@o2.pl
Zadzwoń:
Tel. 502 361 131
Tel. (25) 675 21 33
